0 1 13.03.2008Euro RSCG 4D dla Żubrówkifirmy TweetAgencja Euro RSCG 4D wygrała przetarg na obsługę marki Żubrówka należącej do firmy CEDC.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54825 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.03.2008Nonstop studio otwiera biuro w BydgoszczyNonstop studio, agencja interaktywna specjalizująca się w budowie serwisów internetowych opartych o autorskie oprogramowanie CMS, otworzyła kolejne biuro – tym razem w Bydgoszczy. Nowy zespół jest aktualnie zaangażowany w prace programistyczne. Od początku lutego kieruje nim Marcin Żuk.
0 1 0 0 0 13.03.2008ITBC Communication obsłuży IPO AS-BAU S.A.Agencja ITBC Communication poinformowała o podpisaniu umowy na realizację kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z pierwszą publiczną ofertą akcji spółki AS-BAU S.A.
0 1 0 0 0 13.03.2008Kampania internetowa Nestlé AquarelWystartowała internetowa kampania reklamowa wody Nestlé Aquarel. Głównym celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki jako wody źródlanej dla całej rodziny oraz podkreślenie niskiej ceny.Wszystkie elementy zarówno od strony wizualnej, jak i merytorycznej będzie łączył spójny rodzinny komunikat o wodzie.
0 1 0 0 0 13.03.2008Pierwsza kampania reklamowa Makro Cash & Carry z wykorzystaniem telewizjiFirma Makro Cash & Carry, lider samoobsługowego handlu hurtowego rozpoczęła w Polsce pierwszą w historii kampanię ATL z wykorzystaniem telewizji. Ma ona na celu odświeżenie wizerunku MAKRO, na początku w województwach: małopolskim, świętokrzyskim i podkarpackim, gdzie będzie prowadzona także kampania radiowa, internetowa i outdoorowa.