Euro RSCG 4D dla WWF Polska - Marketing przy Kawie
Euro RSCG 4D dla WWF Polska
  • 0
  • 1
16.03.2005

Euro RSCG 4D dla WWF Polska

Agencja EURO RSCG 4D przygotowała dla Organizacji Pożytku Publicznego – WWF Polska trwającą właśnie kampanię zachęcającą Polaków do przekazania 1% swojego podatku na walkę o środowisko, w którym żyjemy. Kampania jest realizowana z wykorzystaniem narzędzi direct marketingu: Direct mail, E-mailing, Internet oraz wspierana jest kampanią prasową – w Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej oraz magazynie Poznaj Świat. Kampania potrwa do końca kwietnia i jest realizowana pro bono.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2005

RMF FM Patronem Medialnym Tour de Pologne

Przez najbliższe 4 lata Radio RMF FM będzie patronem medialnym Tour de Pologne - najbardziej prestiżowej polskiej imprezy sportowej. Ten najważniejszy wyścig kolarski w Polsce po raz 62. odbędzie się w dniach 12-18 września 2005 roku na trasie pomiędzy Trójmiastem a Karpaczem. Tour de Pologne jako jedyna impreza w Polsce weszła do elitarnego grona wyścigów UCI ProTour, do którego między innymi należą tak prestiżowe starty jak Tour de France, Giro d'Italia czy Vuelta a Espana.