1 1 3.07.2012Euro 2012 w social mediabadania marketingowe TweetBadanie obecności tematyki Euro 2012 w mediach społecznościowych zrealizowane zostało przez agencję Brand24.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53469 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 6 0 0 0 3.07.2012Wartość ekspozycji reklam sponsorów w trakcie ćwierćfinałów Euro 2012 mniejsza niż podczas meczów z udziałem PolakówBadanie Brand Signals, stworzone przez Nielsen Audience Measurement, objęło 4 mecze ćwierćfinałowe, które odbyły się na stadionach w Warszawie, Gdańsku, Doniecku i Kijowie.
1 1 0 0 0 3.07.2012Orzeźwiająca kampania reklamowa piwa Radler Warka (wideo)2 lipca Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową nowego piwa Radler Warka. Kampania będzie prowadzona w telewizji i mediach cyfrowych.
0 1 0 0 0 3.07.2012Grupa Selena z nowym logo i hasłemGrupa Selena – globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce – chce wzmocnić swój wizerunek jako firmy działającej na całym świecie. W tym celu wprowadza nowe logo wraz z hasłem „Global experience”, które podkreśla obecność marki na ponad 70 światowych rynkach.
0 1 0 0 0 3.07.2012Wrocław rozstrzygnął przetarg na obsługę citylightówW postępowaniu przetargowym na obsługę elementów małej architektury we Wrocławiu brały udział cztery podmioty: Grupa Ströer, AMS, Clear Channel i CAM Media. Przetarg został rozstrzygnięty na korzyść Grupy Ströer, która pokonała dotychczasowych operatorów AMS i Clear Channel.