Euro 2012 – polska duma, polski wstyd - Marketing przy Kawie
Euro 2012 – polska duma, polski wstyd
  • 0
  • 1
19.06.2012

Euro 2012 – polska duma, polski wstyd

Przez cztery czerwcowe dni – między meczem z Rosją a ostatnim spotkaniem grupowym z Czechami – cała Polska żyła nadzieją i dumą. Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), emocje towarzyszące reprezentacji Polski w piłce nożnej zmieniały się wraz z sukcesami oraz porażkami Polaków. Remis z Rosją spowodował znaczny wzrost odsetka osób dumnych z polskiej drużyny na Euro 2012 – z 67% w dniu meczu ze sborną do aż 89% dzień po spotkaniu. Euforia nie trwała jednak długo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2012