Errorysta nadal poszukiwany
  • 0
  • 1
13.07.2006

Errorysta nadal poszukiwany

Dnia 09.07.06 dobiegł końca pierwszy etap konkursu organizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie. Walka o indeks uczelni i zaszczytny tytuł Pierwszego Hackera Rzeczypospolitej nadal jednak trwa. Wciąż można jeszcze przyłączać się do zabawy i zmagać z kolejnymi, coraz trudniejszymi zadaniami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Miałki

18 lat temu

Nieźle

Biorąc pod uwage ilosc uczestnikow konkursu google, to withack jak na polskie warunki, osiagnal spory sukces.

Rozwiń komentarze

13 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
13.07.2006

Branżowy magazyn „Biznes i Energia”

Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A. Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
13.07.2006

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy profil – Kultura

Wchodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów portal Gazeta.pl uruchamia nowy, czternasty profil behawioralny - Kultura - dzięki temu możliwe będzie targetowanie przekazu reklamowego do osób zainteresowanych tematyką kulturalną, w sposób niepowiązany z treścią odwiedzanej w danym momencie strony. Takie działanie jest znacznie bardziej korzystne cenowo, a często i bardziej skuteczne niż targetowanie kontekstowe (czyli umieszczenie reklamy na stronie o tematyce bliskiej grupie docelowej produktu czy usługi).