Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre - Marketing przy Kawie
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre
  • 1
  • 5
22.11.2024

Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre

Piłkarz Erling Haaland w humorystycznym spocie słuchawek Beats by Dre występuje jako człowiek o nadludzkich możliwościach fizycznych. Spędza czas w lesie z wilkami, kąpie się w lodowatych jeziorach i zakopuje się po szyję w śniegu.

– Próbowałem wielu metod, aby utrzymać koncentrację podczas treningu, od medytacji po muzykę. Szeroka gama produktów Beats by Dre pomaga mi zachować motywację – nie tylko podczas intensywnych ćwiczeń, ale tuż przed wielkim meczem – powiedział Erling Haaland.

Spot pokazuje aktywności Haalanda na tle monumentalnych krajobrazów Norwegii. Przy każdej z nich towarzyszy mu inny model słuchawek i głośników Beats by Dre.

Kampanię przygotowała agencja Uncommon.

  • 5
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre

Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre

Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre
Erling Haaland z wilkami w spocie Beats by Dre

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 listopada 2024

21 listopada 2024

  • 0
  • 3
  • 0
21.11.2024

„Masz coś pod spodem” – Durex i Answear w kampanii o tym, jak dbając o przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny

„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii marek Durex i Answear.com, zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Marki przekonują, że nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja działa na nas kompleksowo – poprawia nasze zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.