Energiczne reklamy utrzymują uwagę widzów – pokazuje badanie
  • 0
  • 1
11.04.2022

Energiczne reklamy utrzymują uwagę widzów – pokazuje badanie

Reklama telewizyjna stała się nie tylko masowa, ale i bardziej energiczna. Ten trend dostrzegają praktycy i naukowcy. Badanie z University of Notre Dame potwierdza zmianę i pokazuje, że reklamodawcy powinni zwracać uwagę na elementy inne niż głośność spotu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52050 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2022

Ile zarabia się w digitalu i e-commerce? Raport Manpower

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej. Znacząco oddziaływało to na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze talentów stale wpływa na rosnące wynagrodzenia. W efekcie kandydaci z tego obszaru w trakcie zmiany pracy mogą liczyć na wzrost wynagrodzeń nawet o 10–20%. Najwięcej można zarobić na stanowiskach bezpośrednio związanych z e-commerce i digitalem. Najmniej natomiast otrzyma copywriter i graphic designer – pokazuje raport firmy Manpower o płacach w obszarze digital i e-commerce.

10 kwietnia 2022

8 kwietnia 2022