Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual
  • 0
  • 1
6.10.2021

Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual

Słowo „zdalnie” odmieniane jest teraz na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata.

Główne tematy, wokół których odbędzie się 18 sesji, to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa.

Pytania sprzed zaledwie kilku lat, które brzmiały: „Czy warto być online?”, „Czy inwestować w obecność w sieci?” z dzisiejszej perspektywy wydają się niepoważne. Podobnie nikt, kto obserwuje rzeczywistość, nie pyta już: „Czy warto być na LinkedIn?”. Współcześnie pytanie nie brzmi już „czy?”, ale „jak, żeby to było skuteczne?”. A rozbrzmiewa tym mocniej, im więcej firm i organizacji na skutek zawirowań ostatnich kilkunastu miesięcy przenosi działalność do sieci, widząc w niej nierzadko koło ratunkowe dla prawidłowego funkcjonowania.

Jak funkcjonować online, by odnieść sukces? Jak wykorzystać zasoby swojej organizacji i możliwości, jakie daje LinkedIn, by skuteczniej sprzedawać, łatwiej rekrutować, budować markę swojej organizacji i swoich ekspertów? To pytania, które obecnie zaprzątają głowy właścicieli firm, zarządów czy menedżerów różnych departamentów – bez względu na wielkość organizacji, za jaką odpowiadają.

Nie ma na nie jednej uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma jednej strategii marketingowej czy employer brandingowej. Dostępny jest jednak stale powiększany zasób wiedzy, której przyswojenie pozwala sprostać współczesnym wyzwaniom. Istnieje też szereg doświadczeń innych firm, z których warto czerpać i inspirować się nimi, idąc własną ścieżką.

Tą wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci: specjaliści ds. emloyer brandingu, HR, komunikacji, marketingu, social mediów oraz dyrektorzy firm podczas konferencji #LinkedinLocalVirtual. Jej trzecia edycja odbędzie się online 13 i 14 października br. Organizatorem jest Sharebee – platforma do zarządzania programami social selling i employee advocacy w firmach.

Podczas dwóch dni wystąpień na uczestników czeka w sumie 24 prelegentek i prelegentów, którzy podzielą się niezbędną wiedzą i praktycznymi poradami. Pierwszy dzień konferencji – 13 października – będzie dotyczył zagadnień z obszaru employer brandingu. Będzie można dowiedzieć się m.in.?

  • Jak w działaniach EB wykorzystać marki osobiste?
  • Jak prowadzić EB trudnych branż na LinkedInie?
  • Jak przyciągać najlepszych kandydatów do pracy?

Przedstawione zostaną też przykłady wdrożeń programów employer advocacy i sposoby, jak radzić sobie z hejtem.

Drugiego dnia spotkania omawiane będą zagadnienia szeroko rozumianego social sellingu. To m.in.:

  • sposoby targetowania działań na LinkedIn,
  • tajniki zrównoważonej strategii komunikacji,
  • metody skalowania działań social sellingowych,
  • różnice pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a zdalną,
  • porady dotyczące budowy company page na LinkedIn i tworzenia strategii komunikacji poprzez to medium,
  • porady na temat wykorzystania formatu wideo w komunikacji B2B.

Na wydarzenie wciąż można się zapisać pod adresem www.linkedinlocalvirtual.pl – udział jest bezpłatny. Osoby, które zgłoszą chęć udziału, otrzymają trzydziestodniowy bezpłatny dostęp do Inspiro – platformy z audiobookami z takich obszarów, jak rozwój osobisty, biznes, marketing, ekonomia czy nauka języków.

Wśród prelegentów znaleźli się m.in:

  • dr Natalia Wiechowski – keynote speaker, ThinkNatalia,
  • Karolina Gębura-Nowak – employer branding & inclusion & diversity manager, Phillip Morris International,
  • Martyna Skalska – talent acq. & employer branding executive, Phillip Morris International,
  • Anna Martinez – specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu, Grupa Żywiec,
  • Milena Kulon – employer branding specialist, Allegro,
  • Dagmara Pakulska – social media trainer & consultant,
  • Maja Gojtowska – employer branding, HR, konsultant, strateg,
  • Paulina Mazur – employer branding, HR, konsultant, strateg,
  • Grzegorz Piwowar – digital marketing manager, Advantech,
  • Sarunas Sakalauskas – LinkedIn partner director, Httpool,
  • Łukasz Malczewski – managing director, D*fusion Communication,
  • Piot Jamrogiewicz – account director, D*fusion Communication,
  • Adrian Gamoń – strateg ds. brandingu i social media,
  • Mateusz Jabłonowski – employer branding leader, Allegro,
  • Łukasz Kosuniak – CEO, GrowConsulting,
  • Jakub Sito – strateg komunikacji, dziennikarz,
  • Szymon Negacz – konsultant, trener sprzedaży i właściciel, SellWise,
  • Dariusz Użycki – head of industrial sector CEE & CIS, Padersen & Partners
  • Bartek Ziemiański – head of social selling programs, Sharebee,
  • Karol Stróż – COO, Sharebee,
  • Marcin Sokołowski – CEO, Sharebee.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

 

  • 1
#LinkedinLocalVirtual. Temat – współczesny employer branding i social selling

#LinkedinLocalVirtual. Temat – współczesny employer branding i social selling

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

„No Plan B” – wspólna akcja Q&A Communications, AMS i Zodzysq

Co mają ze sobą wspólnego: przystankowa wiata, największa impreza branży marketingowej i komunikacyjnej w Poznaniu oraz stare ubrania? Na przystanku tramwajowym AWF (w kierunku Półwiejskiej) pojawiła się instalacja z ubrań. Odzież zebrana została przez agencję Q&A Communications i już wkrótce zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie ubraniom da firma Zodzysq. Akcja jest częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, które odbędzie się 11 października.

5 października 2021