0 1 7.08.2012Empik School z agencją MKIfirmy TweetAgencja interaktywna MKI rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych, Empik School.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53467 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.08.2012Stowarzyszenie „Marketing 4 Business" – nowa organizacja branżowa na polskim rynkuW lipcu br. powołano Stowarzyszenie „Marketing 4 Business”, którego celem jest promowanie i wzmacnianie roli marketingu jako kluczowego elementu budowania wartości firmy. Wśród założycieli organizacji są m.in. Wojciech Pronobis, Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Beata Mońka i Marek Staniszewski.
0 1 0 0 0 6.08.2012Jak firmy w Polsce przygotowują się do sytuacji kryzysowych online? Bez fachowej pomocyJedynie 6% krajowych przedsiębiorstw przygotowuje się do sytuacji kryzysowych online, korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w Internecie – wynika z badania agencji Think Kong, zrealizowanego przez Instytut Homo Homini.
0 4 0 0 0 6.08.2012Reklama wielkoformatowa w I półroczu 2012 r. OLT Express największym reklamodawcąFirma CAM Media opublikowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w I półroczu 2012 r. Szacowana wartość rynku w analizowanym okresie wyniosła 27,05 mln zł i była wyższa o 15,2% niż rok wcześniej (23,49 mln zł). To efekt inwestycji związanych z Euro 2012.
0 1 0 0 0 6.08.2012PZU zleca badania realizowane metodą etnograficznąGrupa PZU wybrała firmę Izmałkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.