Empik rozwija ofertę reklamową dla biznesu
  • 0
  • 1
1.07.2019

Empik rozwija ofertę reklamową dla biznesu

Empik chce być platformą pośredniczącą między klientami a reklamodawcami. Sieć przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych, łączących kanały tradycyjne i te online.

Empik tworzy wielokanałową ofertę marketingową dla partnerów B2B, bazując na swoim szerokim dotarciu do odbiorców. Sklep internetowy marki osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie. Stacjonarne salony odwiedza rocznie około 90 mln osób. Liczba produktów dostępnych na platformie online przekracza natomiast 2 mln. Do tego dochodzi aplikacja mobilna.

Oferta skierowana jest przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych. Te ostatnie często poszukują nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych partnerów reklamowych Empiku znaleźli się m.in. Mastercard, T-Mobile czy Bank Millennium.

Chcąc wykorzystać potencjał ruchu i dotarcie B2C, firma proponuje partnerom zróżnicowane formy reklamy na terenie stacjonarnych sklepów. Miesięczna liczba klientów tych placówek to nawet 14 mln osób. Wśród dostępnych propozycji są m.in.:

  • standardowe i customizowane materiały POS,
  • samplingi,
  • spoty radiowe,
  • nadruki na paragonach.
  • 1

1 lipca 2019