Empik w kampanii życzy „Wesołych przedŚwiąt”
  • 1
  • 1
23.11.2021

Empik w kampanii życzy „Wesołych przedŚwiąt”

W tegorocznej kampanii bożonarodzeniowej Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko po to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej gorączki i pędu i skupić się na tym, co najważniejsze.

Grudzień często mija pod znakiem przedświątecznego pośpiechu i chaosu związanego z niekończącą się listą zakupów czy wybieraniem naprędce prezentów, które mają trafić w gust nawet najbardziej wymagających. W ferworze przygotowań zapominamy jednak, że wyjątkową, magiczną atmosferę tworzą przede wszystkim wspólnie spędzane momenty. To wybór idealnej choinki, wypiekanie pachnących pierników czy dekorowanie domu w oczekiwaniu na święta. W tegorocznej kampanii Empik zachęca do zatrzymania się na chwilę i zaplanowania przygotowań z odpowiednim wyprzedzeniem, by w okresie poprzedzającym święta naprawdę skupić się na tym, co najważniejsze.

Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na mocnym, uniwersalnym insighcie. Chyba każdy z nas zna ten moment, gdy siadamy do stołu wykończeni ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute. Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i gorączki, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych – mówi Karol Stefański, head of Creative Hub w Empiku.

Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsatu), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również współpracę z influencerami), platformy VoD, a także działania direct i performance marketingowe.

Marka organizuje też konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich, skrojone na miarę przez ekspertów Empiku. Na Instagramie pojawi się seria live’ów prowadzonych przez influencera, podczas których uczestnicy będą mogli wygrać prezent dla siebie. Akcji przyświeca idea self-giftingu – samoobdarowania się, zrobienia czegoś miłego dla siebie w ramach przerwy od przedświątecznej gonitwy.

Oprócz tego Empik wydaje katalogi tematyczne z inspiracjami prezentowymi, w formie drukowanej i online. Są to zarówno katalogi ogólne, promujące różnorodne selekcje produktów, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, muzyce czy ofercie dziecięcej). Dystrybucja wydawnictw drukowanych odbywa się bezpośrednio w sklepach Empik oraz jako inserty do „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka”. Kampania jest również realizowana na wszystkich nośnikach własnych w ramach Grupy Empik stacjonarnie, jak i online/mobile.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzny zespół kreatywny Empiku.

  • 1
Wesołych przedŚwiąt

Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”

23 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Już niedługo IAB Mixx Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2021 walczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Uroczystą galę wręczenia wyróżnień poprzedzi IAB Mixx Conference oparta na case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzy

W skomplikowanym układzie powiązań między gatunkami istnieje kilka grup zwierząt, które mają szczególne znaczenie dla ludzkości. Są to m.in. zapylacze, plankton, duże ssaki i... nietoperze. Dlatego Fundusz Żubra rozpoczyna projekt, którego celem jest wsparcie badań i ochrony nietoperzy, ale również obalenie mitów o nich i ocieplenie wizerunku tych zwierząt. W akcję zaangażowali się influencerzy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych – pokazuje badanie Deloitte

Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu „Digital Consumer Trends 2021” Deloitte, w porównaniu z 2020 r. o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych podstawowym źródłem informacji o świecie jest telewizja i media społecznościowe, a według trzech czwartych problemem są coraz powszechniejsze fake newsy. Nie prowadzi to jednak do pogłębionej weryfikacji ich wiarygodności.