Emolium poszerza pozycjonowanie i kieruje produkty do matek dzieci poniżej 1. roku życia - Marketing przy Kawie
Emolium poszerza pozycjonowanie i kieruje produkty do matek dzieci poniżej 1. roku życia
  • 0
  • 1
10.02.2014

Emolium poszerza pozycjonowanie i kieruje produkty do matek dzieci poniżej 1. roku życia

Marka Emolium poszerza pozycjonowanie. Będzie kierować swoje produkty także do matek dzieci poniżej 1. roku życia. Zmienia też sposób komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2014