Emocje pożywką dla dobrych decyzji (Harvard Business) - Marketing przy Kawie
Emocje pożywką dla dobrych decyzji (Harvard Business)
  • 0
  • 1
21.12.2007

Emocje pożywką dla dobrych decyzji (Harvard Business)

A. O'Connell, How Emotions Fuel Good Decisions, "Harvard Business", 3.12.2007

Potocznie wydaje się, że najtrafniejsze decyzje podejmujemy wtedy, gdy nie doświadczamy żadnych emocji, potrafimy spokojnie kalkulować i rozważamy na zimno wszelkie za i przeciw. Tymczasem nowe badania pokazują, że najlepszych wyborów dokonuje się właśnie w stanie silnego pobudzenia emocjonalnego nieprzeszkadzającego jednak w trzeźwym i racjonalnym myśleniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 grudnia 2007