ElectroMobility Poland wybrało agencje do promocji polskich samochodów elektrycznych Izera
  • 0
  • 1
13.08.2020

ElectroMobility Poland wybrało agencje do promocji polskich samochodów elektrycznych Izera

ElectroMobility Poland współpracuje z konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencją Dragon Rouge przy wprowadzeniu marki Izera. 28 lipca spółka zaprezentowała tę markę polskich samochodów elektrycznych.

Podczas premiery online ElectroMobility Poland przedstawiło dwa prototypy demonstracyjne samochodów elektrycznych: białego SUV–a i czerwonego hatchbacka. Spółka pokazała także nazwę, logo oraz ogłosiła hasło polskiej marki samochodów elektrycznych: „Izera. Milion powodów, by jechać dalej”. Działania komunikacyjne zaplanowane są do końca 2020 r.

W ramach kampanii 38 Content Communication odpowiada za strategię komunikacji dla ElectroMobility Poland oraz marki Izera. Obejmuje ona public relations, public affairs, personal branding ekspertów, social media, kampanię influencerską, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie i pozycjonowanie www.izera.pl.

Agencja Don’t Worry zajmuje się przygotowaniem materiałów wizerunkowych na potrzeby realizacji kampanii PR oraz opracowaniem koncepcji i kompleksową produkcją premiery online w formule live. Do zadań agencji należała również organizacja oprawy multimedialnej  i technicznej oraz koordynacja całego wydarzenia.

Działania z zakresu personal brandingu realizuje Magna Talenta, natomiast kampanię z influencerami przygotowała agencja BrandLift. Koncepcja nowej marki, jej logo, hasło, pełna identyfikacja wizualna oraz część materiałów komunikacyjnych zostały opracowane przez warszawskie biuro agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge.

  • 1
ElectroMobility Poland z pomocą agencji będzie promować samochód elektryczny

ElectroMobility Poland z pomocą agencji będzie promować samochód elektryczny

13 sierpnia 2020