Ekstraklasa z 328,4 mln zł przychodów w sezonie 2020/21
  • 0
  • 1
15.10.2021

Ekstraklasa z 328,4 mln zł przychodów w sezonie 2020/21

Ekstraklasa podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy posumowała sezon 2020/21. Zakończyła go najwyższymi w historii skonsolidowanymi przychodami w wysokości 328,4 mln zł. Złożyły się na nie przychody osiągnięte przez Ekstraklasę o wartości 294,5 mln zł oraz jej spółkę zależną – Ekstraklasa Live Park, która w minionym sezonie wypracowała 33,9 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 października 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2021

Blockchain potwierdzi jakość polskiej żywności. Carrefour rusza z projektem paszportyzacji produktów spożywczych

W październiku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności.

14 października 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2021

„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMM

Trybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.