- 0
- 1
Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring Insight
Sponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii – od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. – przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social media najpopularniejszej polski ligi.
Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55370 informacji, newslettera
Doceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. |