Ekrany digital OOH ostrzegają przed suszą - Marketing przy Kawie
Ekrany digital OOH ostrzegają przed suszą
  • 1
  • 7
5.06.2024

Ekrany digital OOH ostrzegają przed suszą

Aby uwrażliwić społeczeństwo na zagrożenie suszą, stworzono hiperrealistyczne obrazy przedstawiające polskie miasta zasypane piaskiem. Wizualizacje pojawiły się na ekranach digital out of home (DOOH) obok rzeczywistych budynków zmodyfikowanych na potrzeby kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 czerwca 2024