Ekologiczny mural CCC autorstwa Barrakuz
  • 1
  • 8
24.05.2021

Ekologiczny mural CCC autorstwa Barrakuz

Marka CCC rozpoczęła kampanię kolekcji Go for Nature, w której zachęca do zrobienia „Kroku w dobrą stronę” – dbania o planetę i bycia eco-friendly. W ramach działań powstał mural, który oczyszcza powietrze.

Pracę namalowano farbami fotokatalitycznymi, które chłoną dwutlenek węgla. Autorką malowidła jest artystka wizualna Beata Śliwińska Barrakuz. Motyw przez nią stworzony zostanie wykorzystany także na plakatach i w kampanii online marki CCC.

Na muralu zamontowano LED-y, które uruchamiają się po wrzuceniu pustych plastikowych butelek do recyklomatu – urządzenia ustawionego tuż obok muralu. Tu znajduje się QR kod uruchamiający augmented reality.

Instalacja zachęcająca do proekologicznych nawyków znajduje się przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie. To jedna ze ścian na Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Poza tym w mediach społecznościowych CCC pojawiły się filmiki z udziałem influencerów. Dominika Rejestruje nagrała wideo z przepisem na ekologiczne środki czystości. Rozkoszny podał przepis zero waste na zielony koktajl z bananem, a następnie curry ze skórkami z banana pozostałe z koktajlu oraz risotto ze szparagami na bulionie z końcówek szparagów. Krzysiek Rzyman, Natalia Kusiak i Jagna Niedzielska podzielili się sposobami na ekologiczne działania na co dzień, a Kuba Kulesza pokazał, jak segreguje śmieci.

Marka zainicjowała także akcję Sprzątanie lasu nad Wisłą w Warszawie. Uczestniczyli w niej m.in. joginka Karolina Erdmann, modelka Gosia Guzowska, stylistka Daria Biedrzycka i model Mariusz Jakubowski.

Buty z kolekcji Go for Nature wykonane są z materiałów z recyklingu. Zostały oznaczone trzema etykietami: Leather Working Group (wytwórcy dochowują najwyższej staranności w całym procesie produkcji), Water Based Pu oraz Recycled Plastic Bottles. Niektóre modele sneakersów Sprandi w 50 proc. wykonano z butelek PET poddanych recyklingowi.

Działania dla marki przygotował dom mediowy MullenLowe MediaHub we współpracy z Good Looking Studio.

  • 8
mural CCC autorstwa Barrakuz

W Warszawie powstał mural CCC autorstwa Barrakuz

24 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2021

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje Zenith

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.