Ekologiczna innowacja na polskim rynku gadżetów reklamowych
  • 0
  • 1
3.01.2008

Ekologiczna innowacja na polskim rynku gadżetów reklamowych

Wraz z Nowym Rokiem firma Taste – Agencja Reklamowa wprowadza do swojej oferty gadżetów reklamowych ekologiczne smycze, które ulegają biodegradacji, a tym samym są całkowicie nieszkodliwe dla środowiska. Gadżety te są zrobione z ziarna kukurydzy, dzięki czemu ulegają samoistnemu rozkładowi po około 2 -3 latach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2008

Ogólnopolski konkurs im. M. Orłowicza rozpoczęty

12 grudnia 2007 roku Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosiła rozpoczęcie VI edycji konkursu im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe, radiowe i telewizyjne promujące polską turystykę krajową. Organizatorzy zapraszają do udziału w konkursie wszystkich dziennikarzy, którzy w 2007 roku podjęli temat turystyki na łamach prasy, radia i telewizji. Opublikowane prace dziennikarskie można przesyłać do 31 stycznia 2008 roku.