Ekipa Orange reklamuje Gigaszybki Światłowód
  • 1
  • 1
24.08.2021

Ekipa Orange reklamuje Gigaszybki Światłowód

Rozpoczyna się nowa kampania z cyklu Orange Challenge. Reklamuje Gigaszybki Orange Światłowód. Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z usługi, zaoszczędzą 240 zł w pierwszym roku. Kampania będzie realizowana w telewizji, stacjach radiowych i internecie oraz w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2021

  • 1
  • 21
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2021

Girl Power – limitowana kolekcja Answear.Lab promuje siłę kobiet

Marka Answear.Lab stworzyła limitowaną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów – Girl Power. Nawiązuje tym do sponsorowanego przez siebie Women’s Voices Bydgoszcz Festival inspired by Answear.com. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany fundacji Martyny Wojciechowskiej Unaweza, która działa na rzecz poprawy losów kobiet na całym świecie. Kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com.

23 sierpnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2021

Maskotki z animacji Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej sklepów sieci Lidl

W ramach współpracy marki Disney i sklepów Lidl Polska prowadzona będzie akcja lojalnościowa „Warzywa i owoce mają supermoce!”. Robiąc codzienne zakupy, można będzie otrzymać pluszowe postacie z bajek Disneya. W limitowanej kolekcji znajdzie się m.in. postać Svena z „Krainy Lodu” czy Simby z „Króla Lwa”. Akcja rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.