0 1 30.06.2008EGO PR dla Festiwalu Zwiastunów Filmowychfirmy TweetEgo Public Relations zajmie się obsługą biura prasowego Festiwalu Zwiastunów Filmowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.06.2008Salt & Pepper reklamuje ofertę Telepizzy na Mistrzostwa EuropyAgencja Salt & Pepper opracowała dla Telepizzy komunikację promocji „2 za 1 dla polskich kibiców” przygotowaną specjalnie na EURO 2008.
0 1 0 0 0 30.06.2008ViVaKi – nowa inicjatywa Grupy PublicisGrupa Publicis ogłosiła utworzenie nowej, globalnej struktury pod nazwą VivaKi, która ma istotnie zwiększyć efektywność inwestycji marketingowych reklamodawców oraz stanowić nowy impuls wzrostu holdingu w kontekście gwałtownej ekspansji rynku nowoczesnych technologii. Stanowiska Managing Partners VivaKi objęli Jack Klaus oraz David Kenny, członkowie zarządu Grupy Publicis.
0 1 0 0 0 30.06.2008Panorama Firm Marką Wysokiej ReputacjiW tegorocznym badaniu PremiumBrand Panorama Firm otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Media.
0 1 0 0 0 30.06.2008Clear Channel Poland zarzuca sieć na kobietyClear Channel Poland rozpoczyna kampanię promocyjną wprowadzonej w czerwcu sieci dedykowanej City Lejdis. Zaplanowano działania bezpośrednie do klientów, reklamy w prasie oraz patronat medialny nad filmem „Lejdis”. Głównym celem promocji jest kreowanie wizerunku nowego produktu oraz uświadamianie klientom korzyści biznesowych, jakie daje reklama z wykorzystaniem City Lejdis.