Efektywne słowa kluczowe
  • 0
  • 1
6.04.2007

Efektywne słowa kluczowe

S. Parish, Using effective keyword strategies, "DMNews", 4.04.2007

Próbując znaleźć najbardziej efektywne słowa kluczowe dla strony internetowej bardzo często oceniamy je pod względem "obszaru", który pokrywa dane pojęcie – dokonujemy przetargu pomiędzy ogólnością i niepowtarzalnością. Autorka tymczasem zwraca uwagę także na… trafność!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Kampania reklamowa Kamis Viva Italia

Kuchnia włoska w 15 minut! Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów KAMIS VIVA ITALIA – pierwszych na rynku naturalnych fixów do włoskich past i makaronów. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów VIVA ITALA (prawdziwa włoska pasta w 15 minut!), ich doskonały smak oraz łatwość przygotowania.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Rynek reklamowy w prognozie ZenithOptimedia

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia prognozuje, że w latach 2006-2009 wydatki reklamowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej będą rosły cztery razy szybciej niż w Europie Zachodniej i trzy razy szybciej niż średnia dynamika zakładana dla rynku reklamowego na całym świecie. Według ZenithOptimedia w naszej części Europy wydatki do 2009 r. wzrosną o 50 proc., w Europie Zachodniej o 12 proc., a w skali globalnej o 17 proc.