Efekty kampanii Panda Security w mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
24.05.2011

Efekty kampanii Panda Security w mediach społecznościowych

Konsumencki program Beta 2012 firmy Panda Security odnotował rekordową liczbę uczestników dzięki aktywnemu zaangażowaniu członków społeczności marki w serwisach Facebook, Twitter oraz na forach wsparcia technicznego. Liczba osób, które pobrały nową wersję programu, wzrosła o 125%, a liczba użytkowników, którzy aktywowali związane z nią usługi, zwiększyła się o 61% (w ubiegłym roku było to 21%). Firma otrzymała też cenne uwagi od użytkowników z 83 krajów. Będą one uwzględniane w procesie udoskonalania technologii produktu przed wprowadzeniem go do oferty pod koniec czerwca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

flacho

13 lat temu

panda

prawda jest taka, że gdyby nie skok jakościowy w ich produktach, żadna kampania by im nie pomogła - Panda jest obecnie liderem jeśli idzie o szybkość działania i niską zasobożerność wśród antywirusów

24 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2011

VI edycja Golden Arrow – 141 prac do oceny

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications Ltd. – współorganizatorzy VI edycji konkursu branży marketingu zintegrowanego Golden Arrow ostatecznie zamknęli listę zgłoszeń. Do konkursu 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach, z czego najwięcej w następujących: Marketing internetowy – kampania internetowa – 22 zgłoszenia, Experiential marketing – 17 zgłoszeń oraz Kampania zintegrowana B2C – 16 prac.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2011

Wyniki badań wykorzystania wirtualnych doradców w biznesie

W Polsce przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił on wizerunek ich marki, natomiast 62 proc. respondentów stwierdziło, iż ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.