EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”
  • 1
  • 0
19.06.2019

EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”

„Odkryj #3StanySkupienia z EF” – ruszyła druga edycja kampanii wyjazdów językowych Tester. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych. Zwłaszcza na YouTube i Instagramie.

Tegoroczne hasło, czyli #3StanySkupienia, nawiązuje do wyjazdu oferowanego zwycięzcy rekrutacji. Tester wyjazdów językowych 2019 wybierze się w trwającą trzy tygodnie podróż po USA. Odwiedzi miasta w trzech stanach: Nowy Jork, Boston i Miami. Cała wyprawa będzie oparta na określonych przez EF trzech stanach skupienia, czyli podróżowaniu, rozwoju i zabawie.

Tester może liczyć na miejscu na kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i pensję w wysokości 1000 dolarów. Jak w poprzedniej edycji, jego praca będzie polegała na relacjonowaniu wyjazdu na kanale @efpolska na Instagramie.

Odkryj #3StanySkupienia – Tester EF II edycja from Social Leaders on Vimeo

Rekrutacja do drugiej edycji kampanii rozpoczęła się 27 maja. Jej pierwszy etap potrwa do 23 czerwca. Kandydaci mogą zgłaszać się za pomocą wiadomości prywatnych na Instagramie. Tam ogłaszane będą zadania rekrutacyjne.

– Wykorzystanie direct message w przypadku młodej grupy docelowej okazuje się najbardziej efektywne. Dzięki bezpośredniej komunikacji zaangażowanie uczestników znacznie wzrasta
– mówi Jacek Jackowski, CEO agencji Social Leaders, która prowadzi działania.

Całość działań poprzedzała kampania teaserowa na kanałach EF Polska w social media. Wspierali ją też youtuberzy: Dymitr ze Sprawdzam Jak oraz Małgorzata Heretyk. Nawiązali w swoich filmach do poznawania języków obcych oraz zachęcali do obserwowania profili EF Polska w social media, gdzie wkrótce miały pojawić się szczegóły drugiej edycji akcji.

Po starcie rekrutacji jurorzy powołani do poszukiwania kandydata rozpoczęli komunikację opartą na odkrywaniu trzech stanów skupienia możliwych podczas wyjazdu do USA. Tegoroczne jury to dwójka influencerów: Rafał Jonkisz (Rafal_jonkisz) – Mister Polski oraz Kinga Sawczuk (Kompleksiara) – najpopularniejsza Polka na Tik Toku.

Do grona jury dołączyli także: ambasador EF Polska Dominik Bakuła (Dominikbakula) i Karolina Chmielowiec (Chmielowiec.ka) – zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji. Ogółem do kampanii zaproszono blisko dwudziestu influencerów i mikroinfluencerów. Zachęcali oni do wzięcia udziału w rekrutacji, występując w bluzach z hasłem kampanii.

– Kampania przyniosła rok temu 8,5 tys. nowych zgłoszeń i blisko 15 tys. nowych followersów na profilu EF Polska na Instagramie. Wskaźnik wyszukiwania marki w przeglądarce wzrósł o 86%, a liczba rezerwacji o 60% w porównaniu do poprzedniego roku. Za kampanię, razem z Remarkable Ones i Social Leaders, zostaliśmy także nagrodzeni Brązowym Spinaczem. Dlatego zdecydowaliśmy, że w tym roku wystartujemy z drugą edycją, ale z nową i świeżą linią kreatywną – mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.

Kampanię realizują, tak jak w poprzednim roku, dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Marta Krawczyk z Social Leaders, a za realizację i strategię działań z influencerami Izabela Józwowicz z Remarkable Ones.

19 czerwca 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2019

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.