Edyta Herbuś z mamą w kampanii „Nic nie zatrzyma mnie” na temat przewlekłej niewydolności żylnej
  • 1
  • 4
28.05.2018

Edyta Herbuś z mamą w kampanii „Nic nie zatrzyma mnie” na temat przewlekłej niewydolności żylnej

Edyta Herbuś wraz z mamą Anną zostały zaangażowane do współpracy przy projekcie „Nic nie zatrzyma mnie”. Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej. Promuje platformę marki Diosminex dotyczącą tej przypadłości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
28.05.2018

Nie ma odwrotu od cyfrowej transformacji działów zakupów. Analiza Deloitte

Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad 1/3 menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową. W Polsce takiej odpowiedzi udzieliło 46 proc. ankietowanych w badaniu Deloitte „Leadership: Driving innovation and delivering impact. The Deloitte Global Chief Procurement Officer Survey 2018”.