EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do Holocaustu
  • 0
  • 1
12.04.2022

EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do Holocaustu

Brytyjskie tanie linie lotnicze EasyJet na początku kwietnia wywołały burzę w mediach społecznościowych, zamieszczając reklamę odnoszącą się do Holocaustu. Teraz przewoźnik przeprasza.

Zamieszczone w social media zdjęcie ukazywało przedramię z wytatuowanym numerem lotu. Tatuaż przypominał te, jakie robiono więźniom obozów koncentracyjnych w czasie II wojny światowej. Fotografii towarzyszył podpis: „Nigdy nie zapomnisz swojego pierwszego lotu” („You never forget your first flight”). Hasło „Never forget” przywoływane jest też często w kontekście zbrodni dokonywanych przez nazistów. Wielu internautów wyraziło swoje oburzenie tym postem firmy. EasyJet przeprasza, wydając krótkie oświadczenie.

Stwierdza w nim, że kreacja przedstawia autentyczne zdjęcie klienta, który wytatuował sobie numer swojego pierwszego lotu. Ze względu na zgłoszone zastrzeżenia firma podjęła decyzję o usunięciu wpisu.

Zanim jednak post zniknął z mediów społecznościowych, niektórzy z internautów zdążyli zrobić z nim zrzut ekranu.

Źródło: www.nypost.com

  • 1
EasyJet przeprasza za reklamę opatrzoną tym zdjęciem

EasyJet przeprasza za reklamę opatrzoną tym zdjęciem

12 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2022

Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktów

Sieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.