EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do Holocaustu
  • 0
  • 1
12.04.2022

EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do Holocaustu

Brytyjskie tanie linie lotnicze EasyJet na początku kwietnia wywołały burzę w mediach społecznościowych, zamieszczając reklamę odnoszącą się do Holocaustu. Teraz przewoźnik przeprasza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54851 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2022

Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktów

Sieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.