- 0
- 1
E.On z nową odsłoną kampanii „Pewna energia z gwarancją”
Nowa odsłona kampanii pod hasłem „Pewna energia z gwarancją” koncentruje się na budowaniu poczucia bezpieczeństwa ekonomicznego i energetycznego Polaków. Wiąże to z ofertą E.On, w ramach której klienci mogą skorzystać z gwarancji stałych cen energii na trzy lata.
Podobnie jak w przypadku pierwszego etapu, realizowanego we wrześniu, kampanii E.On towarzyszy hasło „Włącz stałe ceny prądu na 3 lata!”. Uzupełnia je myśl przewodnia: „To, co ważne, zasługuje na pewną energię”. Hasło to ma wzmacniać przekonanie, jak kluczowe dla stabilności domowego budżetu jest utrzymanie jednolitej ceny energii w długim okresie.
Z badania „Rachunki pod kontrolą konsumenta”, przeprowadzonego przez Urząd Regulacji Energetyki wynika, że jedynie 23 proc. Polaków potrafi określić roczne zużycie energii w swoim gospodarstwie domowym. Aż 66 proc. badanych obawia się niekontrolowanego wzrostu cen prądu.
– Wszyscy wiemy, jak istotnym elementem budżetu każdego gospodarstwa domowego są koszty energii. Dlatego tworząc komunikację akcji, która w realny sposób zwiększa przewidywalność wydatków, postawiliśmy na prostą i jasną narrację. Jesteśmy przekonani, że dzięki wykorzystaniu zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych nośników kampanii dotrze ona skutecznie do jak największej grupy mieszkańców Warszawy i spełni nie tylko swój marketingowy, ale też edukacyjny wymiar – podkreśla Łukasz Deoniziak, business & experience marketing director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, która stworzyła i zaplanowała kampanię.
Drugi etap kampanii E.On wystartował w październiku. Obejmuje nośniki OOH, formaty digitalowe, a także działania wideo i reklamy display.

