E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce
  • 0
  • 1
29.03.2022

E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach. Takie wyniki przyniosło 18. ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej, przeprowadzone przez Sare z grupy kapitałowej Digitree Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54832 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2022