E-mail najpopularniejszą formą dotarcia do klienta w e-commerce
  • 0
  • 1
16.06.2020

E-mail najpopularniejszą formą dotarcia do klienta w e-commerce

Czas pandemii koronawirusa przyniósł zmiany przede wszystkim w e-handlu. Duża część wiosennych kampanii marketingowych została zawieszona, ponieważ wszyscy czekali na rozwój wydarzeń. Mimo to, wg danych firmy ExpertSender e-mail niezmiennie pozostaje najpopularniejszym kanałem dotarcia do klientów. Co więcej, wiadomości elektroniczne budzą większe zainteresowanie niż przed pandemią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2020