E-mail marketing widziany oczami internautów – infografika
  • 0
  • 1
7.03.2013

E-mail marketing widziany oczami internautów – infografika

E-mail to najczęściej wybierana forma komunikacji konsumentów z firmami. Ponad 80% badanych sprawdza pocztę e-mail codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, o których się z niego dowiadują – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę GetResponse.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Bartłomiej Juszczyk. Adwe

8 lat temu

To tylko potwiewrdza...

że sam mailing jako taki nie będzie skuteczny dotąd dopóki nie będzie się go przygotowywało z myślą o komunikacji, PR'ze i przede wszystkim z okreslonym, wręcz kotlerowskim, celem.

7 marca 2013