E-mail marketing widziany oczami internautów – infografika
  • 0
  • 1
7.03.2013

E-mail marketing widziany oczami internautów – infografika

E-mail to najczęściej wybierana forma komunikacji konsumentów z firmami. Ponad 80% badanych sprawdza pocztę e-mail codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, o których się z niego dowiadują – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę GetResponse.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52882 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk. Adwe

10 lat temu

To tylko potwiewrdza...

że sam mailing jako taki nie będzie skuteczny dotąd dopóki nie będzie się go przygotowywało z myślą o komunikacji, PR'ze i przede wszystkim z okreslonym, wręcz kotlerowskim, celem.

7 marca 2013