„E-mail marketing w Polsce w liczbach” – globalne badanie porównawcze GetResponse
  • 0
  • 0
6.11.2018

„E-mail marketing w Polsce w liczbach” – globalne badanie porównawcze GetResponse

Jak rozwija się e-mail marketing na świecie? Jakie są średnie wskaźniki otwarć i kliknięć w Polsce w różnych branżach? Kiedy wysyłać e-maile i czy emoji w temacie to dobry pomysł? Eksperci GetResponse przeanalizowali prawie 2 mld wiadomości wysłanych przez prawie 3 tys. firm ze 126 krajów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45476 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rafał

3 miesiące temu

i to jest wiadomość. odesłanie do strony sponsora wiadomości, bez linku, więc po wpisaniu adresu w pasek trzeba szukać raportu. na szczęście jest dobrze ukryty, bo go nie znalazłem. BRAWO

Darek H.

3 miesiące temu

@Rafał: ja znalazłem, tu: https://blog.getresponse.pl/email-marketing-oczami-internautow-raport-getresponse.html Ale nie rozumiem co oznacza zdanie: "Współczynnik wypisów najwyższy jest w branży agencji marketingowych (0,49%)". Wypisów. Chyba najniższy? Albo że tylko 0,5% subskrybuje? #tozatrudne :)

6 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
6.11.2018

TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracę

Firma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.