e-Izba tworzy nową grupę merytoryczną – New Technology for Omnicommerce
  • 0
  • 1
17.07.2020

e-Izba tworzy nową grupę merytoryczną – New Technology for Omnicommerce

W związku z dynamicznym rozwojem e-commerce oraz rozwijającym się silnie cyfrowo kanałem retail e-Izba uruchamia nową grupę merytoryczną. To New Technology for Omnicommerce.

Celem nowej grupy Izby Gospodarki Elektronicznej jest nawiązanie współpracy z obiecującymi spółkami technologicznymi. Działalność grupy ma mieć wymiar informacyjny, edukacyjny i operacyjny. Eksperci skupią się na poszukiwaniu nowych rozwiązań i pomysłów zarówno dla kanału retail, jak i e-commerce.

W ramach grupy planowana jest organizacja spotkań oraz webinariów prezentujących sklepom internetowym, platformom e-commerce czy przedstawicielom branży retail najnowsze technologiczne rozwiązania, które usprawnią ich działania sprzedażowe w zakresie omnicommerce.

Technologie są fundamentem zautomatyzowanego procesu sprzedaży, jakim jest e-commerce. Dzięki technologii można sprostać potrzebom klienta, które dynamicznie się zmieniają. Technologie dają możliwości efektywniejszego zarządzania kanałami omnicommerce. Prym nadal wiodą rozwiązania takie jak Big Data, sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe.

W świecie realnym są to natomiast inteligentne półki informujące personel o brakach towaru, ekrany rozpoznające i profilujące klientów, samoobsługowe kasy czy roboty zajmujące się uzupełnianiem towarów na półkach. Przewaga technologii w biznesie handlu jest ogromna. Daje ona także możliwość synchronizacji klientów kupujących wielokanałowo.

Nowa grupa będzie przedstawiała propozycje nowych rozwiązań technologicznych dla omnicommerce. Te następnie zostaną zaprezentowane potencjalnym klientom – sklepom internetowym, platformom e-commerce czy branży retail – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Działalność grup merytorycznych jest ściśle powiązana z misją Izby Gospodarki Elektronicznej. Grupy merytoryczne odpowiadają w e-Izbie za wyznaczanie dobrych praktyk w e-commerce, publikację materiałów merytorycznych w postaci poradników i ekspertyz oraz edukację branży.

  • 1
New Technology for Omnicommerce

Powstała grupa New Technology for Omnicommerce

17 lipca 2020