E-commerce zmniejsza wydatki mediowe – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia
  • 0
  • 2
29.03.2017

E-commerce zmniejsza wydatki mediowe – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia

Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, czyli o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora, Grupa Allegro, zmniejszyła inwestycje w reklamę o 45% w porównaniu rok do roku. Plasujące się za nią Zalando także odnotowało znaczny spadek (o 39%) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2017