W e-commerce większy ruch po świętach. Analiza Gemiusa
  • 0
  • 1
8.12.2017

W e-commerce większy ruch po świętach. Analiza Gemiusa

W 2016 r. serwisy e-commerce największe oblężenie przeżywały nie przed świętami, ale tuż po nich – 27, 28 i 29 grudnia. Rekordowy w skali miesiąca był 28 grudnia, gdy na strony WWW z e-handlem zajrzało 30 proc. użytkowników Sieci w Polsce (7,8 mln). To o 20 proc. więcej niż średnia dla pozostałych dni miesiąca – pokazuje analiza Gemiusa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 grudnia 2017