„E-commerce w Polsce 2019” – raport Gemiusa i e-Izby
  • 0
  • 5
28.06.2019

„E-commerce w Polsce 2019” – raport Gemiusa i e-Izby

Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej prezentują 7. edycję badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. To publikacja na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności e-sklepów w różnych kategoriach produktowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Janusz Kamiński

5 lat temu

Jak widać, rynek Polski szybko się rośni. :)

28 czerwca 2019

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.