„Dziwny człowiek, który chce zakraść się do naszych domów” – św. Mikołaj w globalnej kampanii Coca-Coli - Marketing przy Kawie
„Dziwny człowiek, który chce zakraść się do naszych domów” – św. Mikołaj w globalnej kampanii Coca-Coli
  • 1
  • 1
3.12.2019

„Dziwny człowiek, który chce zakraść się do naszych domów” – św. Mikołaj w globalnej kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię świąteczną. W spocie pokazuje św. Mikołaja, nazywając go „dziwnym człowiekiem z tajemniczej krainy, który chce zakraść się do naszych domów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56245 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2019