„Dziś będzie na twarz, skarbie”, czyli strategia kampanii BingoSpa
  • 0
  • 1
10.04.2014

„Dziś będzie na twarz, skarbie”, czyli strategia kampanii BingoSpa

Zdjęcie kobiety gładzonej przez mężczyznę po szyi, z podpisem „Dziś będzie na twarz, skarbie”, otrzymali subskrybenci newslettera BingoSpa – producenta kosmetyków. Reklama oburzyła wielu internautów. Firma tłumaczy, że nawiązania do erotyki, „w tym żartobliwe”, wynikają ze strategii kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

M.

5 lat temu

wysublimowane? nie sądzę

Dość prostacki żart.

10 kwietnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.04.2014

Wzrost dostępu do Internetu w najbiedniejszych regionach świata szansą na 140 mln nowych miejsc pracy (Deloitte)

Gdyby dostęp do Internetu zwiększył się w Indiach, Afryce, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Łacińskiej do poziomu krajów rozwiniętych, PKB tych regionów mogłoby wzrosnąć łącznie o 2,2 bln dol. 160 mln ludzi wyszłoby z ubóstwa. To główne wnioski z raportu „Value of connectivity. Economic and social benefits of expanding internet access”, przygotowanego przez Deloitte na zlecenie Facebooka.