Dziennikarze ocenili biura prasowe towarzystw ubezpieczeniowych - Marketing przy Kawie
Dziennikarze ocenili biura prasowe towarzystw ubezpieczeniowych
  • 0
  • 2
30.08.2012

Dziennikarze ocenili biura prasowe towarzystw ubezpieczeniowych

Szybkość reakcji, dostępność, profesjonalizm, wiedza pracowników biura oraz dostęp do ekspertów – to najbardziej cenione przez dziennikarzy cechy dobrego biura prasowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 sierpnia 2012