Dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w kampanii Suzuki
  • 1
  • 1
22.09.2022

Dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w kampanii Suzuki

W kolejnej odsłonie kampanii „Suzuki Show” dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas tłumaczą, co łączy Suzuki Vitarę i Jimny oraz co marka robi dla rozwoju polskiego sportu.

W filmie „Legendy” ambasadorowie marki ruszają w podróż hybrydową Suzuki Vitarą i legendarnym autem terenowym Suzuki Jimny, by w swoim stylu, czyli z humorem opowiedzieć o ich zaletach. Film „Sport” obrazuje, co łączy hybrydy marki i dyscypliny, które marka wspiera.

„Suzuki Show” to pierwsza kampania marki w Polsce. Nazwa konceptu nawiązuje do nowoczesnych programów telewizyjnych. Pierwsze dwie odsłony mocno wpłynęły na dynamikę sprzedaży. Kampania została zgłoszona do konkursu Effie Awards Poland, którego wyniki będą znane w październiku.

Filmy z kampanii będą prezentowane na stronie marki, w jej kanale na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited. Filmy wyprodukowało Selfish3, a media kupiło Value Media.

  • 1
Dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w kampanii Suzuki

Dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w kampanii Suzuki

 

 

22 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2022 Artykuł Partnera

Pierwsze kroki w pozycjonowaniu stron internetowych

Nawet dobry projekt strony internetowej nie wystarczy, jeżeli nie podejmiesz odpowiednich kroków, aby zwiększyć rozpoznawalność marki w sieci. Taktyk promocyjnych jest mnóstwo, jednak liderem staje się SEO. To mozolny proces, który może zniechęcić rozpoczynającego biznes online przedsiębiorcę, jednak jest wart wszelkich wysiłków. Czym jest optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek i co gwarantuje dla rozwoju firm w Internecie? O tym dowiesz się po lekturze tego wpisu.

21 września 2022