Dziennikarze coraz rzadziej korzystają z informacji prasowych przesyłanych przez PR-owców
  • 0
  • 3
16.09.2014

Dziennikarze coraz rzadziej korzystają z informacji prasowych przesyłanych przez PR-owców

Jedynie co dziesiąty dziennikarz zapoznaje się ze wszystkimi informacjami przesyłanymi mu przez PR-owców. Słaba merytorycznie wiadomość jest kasowana przez 73% przedstawicieli mediów – wskazują wyniki badania agencji D*Fusion Communication, która wprowadziła na rynek narzędzie PR.Co do zarządzania relacjami z mediami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54551 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2014

15 września 2014