Dzień e-maila - Specjalne wydarzenie edukacyjno-medialne
  • 0
  • 1
18.11.2005

Dzień e-maila – Specjalne wydarzenie edukacyjno-medialne

Dzień e-maila to okazja, by porozmawiać o roli Sieci w komunikacji z innymi ludźmi, by zwrócić uwagę na ogromne zasoby informacji, które za pomocą zasobów światowego www stały się ogólnie dostępne. Dzięki temu więcej możemy dowiedzieć się o internecie, posłuchać opinii specjalistów z wielu dziedzin – towarzyszących temu medium, a jednocześnie dokształcić się w zakresie bezpieczeństwa, oprogramowania, ba – definicji: www.dzien-e-mail.org.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47077 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Martin

14 lat temu

Ciekawa Inicjatywa - Godna Poparcia BRAWO

I dla organizatorów ... I dla Marketingu przy kawie! Za poparcie ...

PRowiec

17 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.11.2005

Wielka europejska kampania pomarańczy i mandarynek

16 listopada w Qchni Artystycznej w Warszawie zostały przedstawione założenia kampanii promującej walory pomarańczy i klementynek, która będzie prowadzona w latach 2005-2008 w 10 krajach Unii Europejskiej. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością Jego Ekscelencja pan Rafael Mendivil, Ambasador Hiszpanii w Polsce, pan Josep Botella, prezes organizacji Intercitrus oraz pani Hilkka Summa, szefowa departamentu ds. promocji Komisji Europejskiej.