„Dzień Dobry na Fali” zwiększa zasięg
  • 0
  • 1
21.06.2005

„Dzień Dobry na Fali” zwiększa zasięg

Już po raz czwarty ukaże się seria wakacyjnych magazynów „Dzień Dobry na Fali” (DD Media). Wydawca zwiększa zasięg o miejscowości mazurskie. Dystrybucja obejmie: plaże, deptaki, promenady, ogródki, porty jachtowe, mariny żeglarskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2005

TEQUILAPolska dla Tyskie

Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii „Tyskie stawia ławki”. Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.