„Dzielimy razem drogę” – Škoda rozpoczęła kampanię o bezpieczeństwie
  • 1
  • 1
14.04.2021

„Dzielimy razem drogę” – Škoda rozpoczęła kampanię o bezpieczeństwie

Škoda rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka zwraca uwagę nie tylko na kierowców, ale także na innych użytkowników drogi, jak piesi czy rowerzyści.

Škoda podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu. Kampanii, która powstała w ramach akcji Rok Bezpieczeństwa, towarzyszy hasło „Dzielimy razem drogę”.

Akcja przypomina, że wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kierujemy samochodem, prowadzimy rower, spacerujemy czy zajmujemy miejsce pasażera, powinniśmy dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Spot ukazuje kierowcę i rowerzystów. Nie są to jednak zwykli użytkownicy drogi, ale manekiny z laboratorium naukowego pokazane w trakcie testów zderzeniowych. Uwaga manekinów jest rozproszona. Korzystanie z telefonu, odwracanie wzroku od trasy i interakcje z pasażerami sprawiają, że bohaterowie nie docierają bezpiecznie do domu.

Kampania wystartowała 12 kwietnia. Jej cel to uświadamianie konieczności dbania o bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy na rowerze, jak i w trakcie prowadzenia auta. Temat jest często bagatelizowany, dlatego marka nagłaśnia go, by edukować wszystkich użytkowników drogi.

Działania to element wielokierunkowego projektu Rok Bezpieczeństwa, uwzględniającego szereg działań zwiększających bezpieczeństwo na drogach. Obejmuje on m.in. akcje edukacyjne prowadzone w interaktywnym centrum bezpieczeństwa Škoda Auto Lab czy szkolenia bezpiecznej jazdy z certyfikowanymi trenerami Škoda Auto Szkoły.

  • Kreacja: Isobar Polska
  • Zakup mediów: PHD Media
  • 1
„Dzielimy razem drogę” – kampania Škody

„Dzielimy razem drogę” – kampania Škody

14 kwietnia 2021