„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci - Marketing przy Kawie
„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci
Advertisement
  • 1
  • 1
13.08.2019

„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci

Marka środków do prania Ariel (P&G) rozpoczęła w Brazylii kampanię, w której zwraca uwagę na potrzebę partnerstwa w związkach. Spot zachęca partnerów, by równo dzielili domowe obowiązki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 sierpnia 2019