„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci
  • 1
  • 1
13.08.2019

„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci

Marka środków do prania Ariel (P&G) rozpoczęła w Brazylii kampanię, w której zwraca uwagę na potrzebę partnerstwa w związkach. Spot zachęca partnerów, by równo dzielili domowe obowiązki.

W związkach dzielimy wiele rzeczy: marzenia, łóżko, dom, jedzenie. Czemu nie dzielić też obowiązków związanych z dbaniem o dom? To pytanie zadaje w reklamie marka Ariel.

Spot zwraca uwagę na to, że kobiety pracują na dwa sposoby. Poza domem oraz w domu: sprzątając, piorąc i gotując.

Narrator reklamy zwraca się też bezpośrednio do mężczyzn. Argumentuje, że stereotypowe role w związkach nie mają już racji bytu. Teraz także panowie powinni dbać o wspólny dom.

Kampanię przygotowała agencja Publicis Brazil, reżyserią zajęła się Juliana Curi.

  • 1

Marka Ariel przypomina mężczyznom, że domowe obowiązki są wspólne

13 sierpnia 2019