Dziedzictwo marki
  • 0
  • 1
30.05.2005

Dziedzictwo marki

„Dziedzictwo marki” pod takim hasłem rusza nowa, wyjątkowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2005

Henkel Polska pomaga wychowankom domów dziecka

Firma Henkel Polska, producent kosmetyków, detergentów, chemii budowlanej i technologii przemysłowych, oraz Fundacja Przyjaciółka ogłaszają program stypendialny dla wychowanków domów dziecka. W tym roku program podzielony będzie na dwie części: Program Stypendialny dla Gimnazjalistów z województwa śląskiego i dolnośląskiego oraz Ogólnopolski Program Stypendialny skierowany do studentów z całej Polski. Obu akcjom przyświeca hasło: Wiem, że warto się uczyć. Pula nagród stypendialnych w obu edycjach wynosi w sumie aż 43.000 zł.