Dziecko diabła straszy w Nowym Jorku (wideo)
  • 2
  • 1
15.01.2014

Dziecko diabła straszy w Nowym Jorku (wideo)

Zdalnie sterowane dziecko diabła straszyło mieszkańców Nowego Jorku. W ten sposób reklamowano wchodzący do kin 17 stycznia horror „Devil’s Due” („Diabelskie nasienie”), w którym główna bohaterka spodziewa się potomstwa nieczystych mocy.

Niemowlę przemierzało ulice miasta w wózku. Kiedy któryś z przechodniów zainteresował się porzuconym dzieckiem, ono nagle wyskakiwało spod kocyka, ukazując nowojorczykom przerażające oblicze.

Niezwykle realistycznie oddany niemowlak ścigał także uciekających swoim wózkiem, wymiotował i pokazywał przejeżdżającym policjantom środkowy palec małej rączki.

Nagranie przygotowane przez agencję Thinkmodo szybko stało się popularne w Internecie. Dzień po umieszczeniu go w kanale YouTube zyskało ponad 3 mln wyświetleń.


„Diabelskie nasienie” – polski zwiastun filmu

Podobna prankvertisingowa akcja będąca dziełem tej agencji promowała również inny horror. Wchodzącą do kin w październiku ubiegłego roku „Carrie” zapowiadał przygotowany w jednej z kawiarni atak paranormalnych mocy.

Oglądając materiał z diabelskim dzieckiem, można jednak zadać sobie pytanie, czy przerysowana wizja kanadyjskiej agencji John St., o której pisaliśmy w wiadomości ExFEARiential – rozboje, włamania i porwania w służbie marek, nie zaczyna stawać się rzeczywistością.

Więcej o prankvertisingu można przeczytać w tekstach:

matsy

4 lata temu

Przegięli

Od razu widać , że po pomysł "wesołych bezdzietnych singli" dla "wesołych bezdzietnych singli"..

Rozwiń komentarze

15 stycznia 2014

14 stycznia 2014