Dziecięce e-listy do świętego Mikołaja – raport IMM i Duckie Deck
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 4
5.12.2017

Dziecięce e-listy do świętego Mikołaja – raport IMM i Duckie Deck

Grudzień to zdecydowanie najintensywniejszy sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez IMM. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na świąteczne upominki? Kogo najchętniej obdarowują? Jakie podarki wybiorą dla dzieci?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 grudnia 2017