„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. Wedel - Marketing przy Kawie
„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. Wedel
  • 1
  • 1
13.09.2018

„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. Wedel

W telewizji pojawił się nowy spot z udziałem wedlowskich bohaterów. Tym razem chłopiec i zebra zawędrowali do Ghany. Działania promują nową linię czekolad gorzkich marki E. Wedel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 września 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2018

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i Opinia

Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.