Dzieci spędzają obecnie tyle samo czasu na TikToku, co na YouTube
  • 0
  • 1
30.06.2020

Dzieci spędzają obecnie tyle samo czasu na TikToku, co na YouTube

Dzieci między 4. a 15. rokiem życia spędzają tyle samo czasu na TikToku, co na YouTube – pokazuje badanie firmy Qustodio. Oba te serwisy zanotowały też spore wzrosty w czasie kwarantanny.

Na przełomie marca i kwietnia 2020 r. dzieci w USA spędzały 97 minut dziennie na YouTube. Na TikToku natomiast 95 minut. Chociaż epidemia koronawirusa wydłużyła ten czas, TikTok stanowił wyzwanie dla YouTube jeszcze przed jej wybuchem (86 minut kontra 82 minuty). Dla porównania, w maju 2019 r. było to dziennie 57 minut na YouTube i 38 minut na TikToku.

Podobnie jest w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, gdzie TikTok dogonił YouTube w lutym 2020 r. Następnie oba serwisy odnotowały wzrosty podczas pandemii Covid-19.

Instagram pozostaje w tyle w USA i Wielkiej Brytanii, gdzie dzienna konsumpcja w marcu i kwietniu 2020 r. wynosiła około godziny. Ten należący do Facebooka serwis był jednak popularniejszy niż YouTube i TikTok w Hiszpanii, gdzie dzieci spędzały na nim 89 minut dziennie.

Badanie Qustodio pokazało również, że połowa dzieci w USA korzystała z TikToka w marcu i kwietniu 2020 r. W Wielkiej Brytanii było to 60%, a w Hiszpanii 63%. To znacznie więcej w stosunku do zasięgu serwisu w lutym. Jednak według danych z lutego YouTube ma większy zasięg od TikToka w USA (69%), Wielkiej Brytanii (74%) i Hiszpanii (88%).

Źródło: www.warc.com

  • 1
Tyle samo czasu na TikToku, co na YouTube – tak bawią się online najmłodsi użytkownicy w USA

Tyle samo czasu na TikToku, co na YouTube – tak bawią się online najmłodsi użytkownicy w USA

30 czerwca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.