4 1 9.09.2024Dziarma i CatchUp w kampanii wafelków „Co znaczy WW?”influencer marketing marketing internetowyW nowej odsłonie platformy kreatywnej „Co znaczy WW?” do CatchUpa dołącza raperka Dziarma.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56922 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 2 0 9.09.2024ZFPR wprowadza Kodeks dobrych praktyk public affairsZwiązek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks dobrych praktyk public affairs. To pierwsza w Polsce samoregulacja w obszarze rzecznictwa interesów.
0 1 0 9.09.2024Znamy nagrodzonych w Konkursie KTR 2024Trzydzieści siedem złotych, 79 srebrnych oraz 72 brązowe nagrody wręczono w konkursie kreatywności KTR 2024. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał Netflix.
0 3 0 9.09.2024Zalando wprowadza nową strategię pozycjonowaniaZalando ogłasza nową strategię pozycjonowania marki. Jej celem jest umocnienie pozycji czołowego europejskiego ekosystemu e-commerce dla mody i lifestyle’u. Nowy kierunek promuje kampania „W co mam się ubrać?” na sezon jesień-zima 2024.
0 1 0 9.09.2024Pracuj.pl dla Firm rozstrzyga przetarg na obsługę digitalPrzetarg Pracuj.pl dla Firm na kompleksową obsługę działań online wygrała agencja OMD Group. Współpraca obejmie kampanie performance, w skład których wchodzą działania w zakresie search (paid, SEO), display, native, social media, afiliacji czy mailingów.